Liten blir stor

3kommentarer

 
När en liten människa kommer in i ens liv blir plötsligt andra saker väldigt stora. Jag är nära det lilla huvudet, de små fötterna och den näpna lilla kroppen stora delar av dygnet. Jag har snabbt vant mig vid hennes litenhet. Det blir sedan så kontigt när storebror, min lillpojke, kommer och vill kramas. Shit, han är ju gigantisk! Han som i så många år varit den minsta är plötsligt jättestor. Min sexåring har vuxit hur mycket som helst på ett par dagar. Och det är faktiskt lite sorgligt. Min lillpojke... 
 
Isaks fot jämfört med Selmas talar sitt tydliga språk. 

3 kommentarer

Ulrika

12 Apr 2013 22:09

Underbar bild ; ))

Theres

15 Apr 2013 20:33

:) Min första tanke var att det var Jonas fot. Oj då! Har Isak typ strl 33 eller?

Linda

22 Apr 2013 09:08

Isak har storlek 30 :)

Kommentera

Publiceras ej